top of page

צילום אוכל טבעוני


מצלמת אוכל כולל סטיילינג מזון עבור כל גוף אפשרי: מחברות מסחריות גדולות, מסעדות, קייטרינג, בתי קפה, בתי מלון ועד אנשים פרטיים, שפים/יות ובשלנים/יות ביתיים. אוכל ביתי נקי וטעים תמיד היה בביקוש מצד אנשים שלא מבשלים או כאלה שעובדים שעות ארוכות.

הקורונה גרמה לפריחה של בשלנים/יות ביתיים שהזמן הפנוי הביא אותם לנסות לבשל ולאפות במטבח הביתי, ומהצד השני הביא את אלו שמבשלים טוב כבר הרבה שנים לביתם - לעשות זאת גם לאנשים אחרים -> תמורת תשלום.


מכירת אוכל מהבית

שוק העבודה המשתנה, אנשים בחופשה מהעבודה ואחרים חוזרים לשגרה מלאה, אנשים מחפשים מה לעשות הלאה, הזדמנות טובה להתחלה חדשה, לשנות עיסוק.

זוהר ויארה, אחיות, החליטו למכור אוכל טבעוני מהבית. הן בחרו בפלטפורמה של יאמי, כבסיס למכירות, אני הגעתי לפרדס חנה כרכור, לצילום אוכל טבעוני.

האתר דורש תמונת פרופיל, של הבשלניות במטבח הביתי, שתדעו מי מכין את האוכל ואיפה צילמתי צילום תדמית של הבנות לתמונת פרופיל וכן צילום 40 מנות טבעוניות שונות, בפורמט ריבוע, מתאים לפלטפורמה של יאמי, הצילומים עובדו לגודל הספציפי שהאתר דורש. מעבר לקבצים הללו שלחתי לבנות גם את התמונות גדולות יותר ברזולוציה גבוהה מתאימה לדיגיטל. אם בעתיד הן יחליטו לשווק את עצמן ברשתות חברתיות או להקים אתר, יהיו להן צילומים איכותיים ברמה גבוהה, לא יהיה צורך בצילום חוזר אוהבת לסדר שולחן צבעוני, ומעורר תאבון. מאפשר ללקוח הפוטנציאלי לראות איך נראה שולחן בופה או בעולם המסעדות שרינג, פריים צבעוני ומעורר תאבון, מאפשר לדמיין שולחן אצלכם בבית במסיבה משפחתית צריכים צילום של האוכל שלכם ? מוזמנים ליצור קשר😊 פזית אסולין




bottom of page